måndag 31 december 2012

Årets julkort

 Överst "Internetversionen" och nederst den i som hamnade i kortet. I år scrappade jag "färdiga" pysselsatser för julkort, men det kommer jag aldrig mera göra. De var glittriga och vackra men inga lim eller dubbelhäftande tejper i världen verkade vilja fungera för att hålla ihop de glittriga delarna så jag hoppas att korten höll ihop hos dem som jag skickade glittriga varianter till. Det tog över 1 veckas kvällstid att scrappa och jag inser att jag hinner inte längre att pyssla ihop dem. Därmed inte sagt att det inte blir det i framtiden, men jag kanske får sänka mina krav, jag skickar 25-30 styck varje jul och nu när jag jobbar så är juletider stressiga.
Jag vill dock säga att Sixten och Blixten tog fotograferingen ganska väl, de såg inte helt nöjda ut, men snälla som de är stod de ut! Puh!

1 kommentar:

  1. Jätefina julkort! Vet inte om vi fick den glittriga varianten, tror det var en snögubbe på framsidan men den hade lossnat. Men det gjorde ju inget, blev som ett eget litet kort för sig:-)

    SvaraRadera